vrijdag 8 februari 2013

Carnavals nagels

Nailart 3

 
Hallo, heb je zin in Carnaval?
En weet je ff niet wat je wilt doen om vrolijke nagels te maken?
Wel...
Ik maakte er een vrolijke felle gekleurde boel van!
 
 
 
Kijk hier mee naar de stap voor stap...
 

Nou daar gaan we dan...
 
Lak je nagels wit... welk merk maakt niet uit. De MAX van de Action dekte na drie dunne laagjes.
Laagje 1, ik heb ribbels... oei...
Zo, dat is laagje 3... al beter!
Pak nu je stripers en trek daarmee lijntjes...
 
 
 
 
Mmmm, kan nog wel iets bij dacht ik zo...
 
 
Ik pakte Essence Circus Confetti 02 erbij en tipte met mijn kwastj
 op mijn nageltips enkele glitters.
 
Zo klaar!
Drogen, topcoat en je kunt gaan!
 
 
 
Party on girls!
 
xxx Sonja xxx
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee, manlief heeft geen zin! Dus ga ik shoppen! Liever dat als uitgeven aan bier!

      Verwijderen
  2. Wauw gaaf! Die knallen lekker zeg! Jaaa ik doe mee met je winactie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou,, ik ga lekker strepen van de week. Mocht het nog niet opgevallen zijn, ik hou van felle kleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een reactie achter! Het mag... Gelieve het netjes te houden!