dinsdag 5 februari 2013

Kinderfeestje

Nagellakfeestje

 
Recent was mijn nichtje jarig en werd zes jaar.
Als cadeau gaf ik haar een feestje, maar wat voor een feestje!!!
Nagellakparty!
 
 
Om prive redenen zijn de foto's met de kinderen vervaagd.
Dit om minderjarige te beschermen!
 

 
Om 14:00 uur had ik bij mijn schoonzusje afgesproken, maar ja ik ben altijd veels te vroeg!
Dus mijn eigen kind bij andere schoonzus gedropt (niet letterlijk hoor) en kon ik nog even een lekker bakje koffie pakken bij de jarige!
 
Er waren al dametjes op het feest druk bezig met de cadeautjes aan het uitpakken!
 
Ondertussen begon ik de tafel te dekken en kwamen de jonge dames bij mij staan, want ja ze waren wel erg nieuwsgierig wat ik toch allemaal bij me had!
Ik maakte nog een grapje dat we zouden gaan kleien!
Ooooh, die beteuterde snoetjes!
Maar al snel kregen ze in de gaten dat ik aan het jokkebrokken was!
 
Aandachtig luisterde de dametjes naar mijn uitleg!
 
Ik had voor de dames een tasje gemaakt met daarin een striper, een lakje, een vijltje en enkele stickertjes op een velletje.
Vooraf had ik ook zes vrolijke kleuren op de nagelwielen gelakt.
 
 
Ook had ik een waaier gemaakt met nailarts, zodat de dametjes wat inspiratie hadden!
 
Eerst gaf ik uitleg over nagellak. Wat is Cracknagelak, wat is een striper, wat doet een basecoat en waarom is dat nodig...
Ik liet op mijn eigen wiel de nailarts zien die ik ter plekke maakte!
 
 
Toen mochten ze hun tasje uitpakken en hoorde je een luid gejuich, want ik vertelde dat ze dat mee naar huis mochten nemen!
Zo dankbaar de reacties!
De nagelwielen deelde we uit en sponsjes, waarmee ze regenboog effectjes konden maken!
 
Als eerste mocht de jarige bij me plaatsnemen en ik begon haar nagels te lakken!
Ze mochten zelf een beetje aangeven wat ze graag wilden!
Echter sommige nagels zijn zo klein dat het af en toe in overleg veranderd moest worden!
 
 
Om de vingertjes een beetje goed uit elkaar te houden gebruikte ik een tenenspreider.
Dit werkte echt super!
 
 
Ik was echt druk bezig met de dametjes!
En ik kletste met ze over hun voorkeur voor lak en glitters!
 
 
Kijk even drogen en dan de glitters erop!
Strikijes, stripers... alles kwam aan bod!
 
 
Mijn nichtje is superblij met haar nagels!
 
Ondertussen lakte de andere dames vrolijk door en kijk, ook al ben je zes... nailarten kun je al vroeg leren! Ik zag enkele nailarts en dacht, zo zo daar zit talent!
 


 
Hierboven enkele voorbeelden!
 
Omdat de dames klaar waren werd er nog een ander item opgeleukt!
Een fotolijstje... waar ze met nagellak op konden kliederen!
En steentjes konden plakken! Stickers en al dat meer...
 
Kijk hier voor een uitleg... FOTOLIJSTJE
 
Ik vond het super geslaagd!
En zeker voor een herhaling vatbaar!
 
Wil je ook een kinderfeestje?
Laat het me dan weten!
 
Liefs
Sonja x
 
 
 
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Ik heb een moeder, dus ik ben een kind- toch? Heel leuk zo'n nagellakfeest. Misschien een goed idee voor mijn 52e verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag ik mijzelf dan uitnodigen? Ik zal heel zoet zijn en lekkers meenemen :-) ziet er top uit son, wat zullen die meiden blij geweest zijn

      Verwijderen
  2. Wauw Son! Wat een gaaf verhaal! Ik kreeg er gewoon kippenvel van. Wat ben je toch een lieverd. Een super kado voor die kleine meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, Sonja, een super goed gelukt nagellak feestje, want ik was erbij om je hobby te filmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er ook nog een blog van hebt gemaakt! Ik wist al dat je het super na je zin had gehad maar nu ik het lees is het gewoon helemaal op en top WAUWIE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve schoonzus,
    Bedankt voor je SUPERCADEAU aan je nichtje. De meiden vonden het geweldig!!!
    Dus hallo grote en kleine meiden, als je mooie nagels wilt is mijn advies SONJA!!!
    Niet alleen leuk en mooi, maar ook goed voor je buikspieren als je graag lacht.
    THANKS SIS XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een reactie achter! Het mag... Gelieve het netjes te houden!