woensdag 27 februari 2013

Nailart 5

Waterdecals

 
 

Abracadabra with water!

 
Alle leden van mijn blogje hebben inmiddels (of ik moet ze nog persoonlijk afgeven) de waterdecals ontvangen. Dit deed ik om iedereen welkom te heten!
Tenslotte moet je als blogger ook je bezoekers weten te waarderen!
 
Vandaar dat ik vandaag een nailart maak met deze handige nailart!
 
Waterdecals : nagellak, pincet, water...

Splash your decal!

 
 
Veel hebben we niet nodig, water en een pincet en natuurlijk je waterdecals.
Een site waar ze deze verkopen is o.a. Dashica Beautyshop hier heb je voor redelijke prijzen de mooiste decals. Als je op de link klikt kom je gelijk op een mooi vel met vlinders!
 
Ik koos voor veertjes, ik ben zelf niet een bloemetjes type... hou wel van stoer, dus de volgende bestelling zullen wel doodskopjes of iets anders zijn.
 
Eerst knipte ik alle decals los en legde ze op volgorde voor me neer.
Daarna maakte ik mijn nagels schoon met nagellakremover en lakte ik mijn basecoat erop (Duri) en liet het even drogen.
Ik had zin in een nieuw lakje en koos voor de
P2 - 030 Frozen Lavender uit de Snow Kissed LE.
 
Hier heb ik twee laagjes gelakt.
Bij de eerste laag raakte ik een beetje in paniek, want ik kreeg meer vlekken en gaten dan dat er lak op mijn nagels kwam. Maar het kwam toch goed, pfiewwww als ik ergens een hekel aan heb!
Tenslotte waren 2 laagjes voldoende zoals op de foto te zien is.
De lak lakt verder goed, en het zit nu al drie dagen (en ik heb zelfs gepoetst!).
 
Op mijn wijsvinger kun je de folie zien zitten!
 
Nu pak ik mijn decals en haal voorzichtig het harde stukje folie er vanaf (doe je dit niet, dan kun je de decal niet meer gebruiken straks, in ieder geval bij deze die ik heb verstuurd!).
Doe dit nagel voor nagel, want je decal gaat slechts 10 seconden in het lauwwarme water (mijn water was koud geworden en werkte ook nog hoor, maar advies is vaak lauwwarm).
 
 
 
Na die 10 (15) seconden in je waterbadje haal je voorzichtig met een pincet (tweezer) je decal eruit en schuift (zie foto) het papier eraf. Nu kun je het plaatje op de gewenste nagel leggen, voorzichtig want ze kunnen nog schuiven!
 
Doe dit voorzichtig met de andere nagels. Let op dat je je folie niet vergeet, want ik heb er ondertussen ook eentje verprutst (en ik was nog wel gewaarschuwd, grommm).
 
 
 
Zo kijk, dat ziet er kleurrijk uit!
 
Succes en als je nog vragen hebt, mail mij gerust!
Heb je nog een idee voor een nailart? Een wens of wat dan ook...
ik heb een luisterend oor!
 
xxx Sonja xxx

PS dank je Claudia... ik wist dat ik iets vergat! Oewaaah aflakken met topcoat is zeer gewenst!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds! Daar moet nog wel topcoat over denk ik of niet? Het lijkt me zo kwetsbaar namelijk zo'n decal. Heb er zelf nog steeds geen ervaring mee, moest me schamen hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de prachtige decals! Maar ik ga ze voorlopig nog niet gebruiken nu ik mijn handschoenen nog moet dragen tijdens het uitlaten van de hond. Dus bewaar ik ze voor wanneer het weer beter is en ik iedereen mijn onbeschadigde mani kan laten zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het aangepast lieverd, ging ff iets te hard van mijn stapel met dit artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd welke ik in ontvangst mag nemen zo! Maar ik vind deze er zeker leuk uitzien! Past gewoon helemaal bij jou! Die doodskopjes heb ik ook! Zijn zeker leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel leuk en super goed uit gelegd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukkk!!! En duidelijk uitleg ik bewaar ze hier nog ff maar komen
    Natuurlijk in een leuke art op mijn nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat kan ik zelfs! ;) Ik vind die veertjes echt helemaal geweldig! Ga ze zeker gebruiken vooral omdat ze dunner zijn dan stickers, dat blijf ik over wrijven of aan pulken vaak :o super bedankt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi je veertjes! Erg mooi gedaan! En natuurlijk heel erg bedank voor de waterdecals! Ik ben er super blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk ik kende dit nog niet! Ziet er heel leuk uit ga ze ook eens bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eeehu das super stoerxx..
    en ik wist niet dat het zo leuk kan worden.

    leuk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superhandige tutorial zeg, ik ha ze zeker gebruiken binnenkort, stuur ik je een foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een reactie achter! Het mag... Gelieve het netjes te houden!