woensdag 3 april 2013

Nailart 8

Japanse waaiers

 

日本のファンとネイルアート

Zo dat ziet er mooi uit die karakters... daar hou ik van!
Ooooooh en ik ben zo blij dat nou juist vandaag de nailart lukte (in ieder geval die voor vandaag, want ik maak ze soms ruim een week van te voren!)

Vandaag wordt mijn zoon Stef 19 jaar... hij staat niet op mijn nagels, want dat kon ik niet vertaald krijgen en ステファン wel (Stefan) maar zo heet hij niet.
Maar hij is diep in mijn hart... en dat telt! Proficiat jongen!

Recent won ik bij http://deltacephei.nl/ 3 A-England nagellakjes en ik mocht er van www.prettypolish.nl 3 uitoeken op haar site ivm moeilijkheden vanuit het buitenland!
 
Van de drie laat ik nu Princes Sabra zien en daar maakte ik een nailart op!

De lak in 1 laagje! A-England... Princes Sabra

 
Al na twee laagjes was de lak dekkend! Wauwie lijkt wel een holo!

 
Met witte lak van Action (Max) zette ik flinke driehoeken op mijn ringvinger en duim, dit noemen ze ook wel de accent nagels.

 
Met een zwarte striper van Fogan Cosmetics (www.fogancosmetics.nl) gaf ik een contourlijn aan.

 
Met rood van Max (Action) die dekt beter als de Fogan lak, maakte ik een stukje waaier rood, en trok een mini streepje als kwastje onderaan de waaier.

 
Even een close-up voor de drie dots met een prachtige lak van Claire (1,-) en daarmee zette ik ook bloemblaadjes,een  rode stip en kleine stipjes met de Sabra!

 
Vervolgens pakte ik mijn FW Acryl inkt en kroontjespen en zette hele kleine details nog in mijn gedroogde lak. Kun je het mini strikje zien!?!
Ook zette ik er Japanse karakters in... Paul (mijn man) en Yuri, die hadden maar weinig tekens!

 
Mijn man maakte nog een prachtige foto... kijk eens! Ik ben hier best trots op!
Mede doordat ik helemaal gek ben van de Chinese en Japanse stijl.
 
 
Tot in de kleinste details!
 
En mag ik trots zijn?
 
xxx Sonja xxx
 
Vandaag stopt ook de winactie! Om 20:00 uur de uitslag!
 

 






5 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste zoon, trotse moeder!
    Je nailart is weer prachtig. En wat fijn dat je die schitterende a-england lakjes hebt. Die zijn echt geweldig- en een beetje verslavend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag .... Je MOET trots zijn! Wat zijn ze mooi geworden! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag meer dan trost zijn, je nagels zijn geweldig. Wat knap al de details die je erop gemaakt hebt, zoals dat strikje en de Japanse tekens. Je mooie basis kleur is erg mooi, vind het knap dat je dit uit de losse hand maakt.
    Gefeliciteerd met je zoon <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG!!!! Wat zijn deze prachtig!!!!! En met recht mag jij trots zijn op dit staaltje kunst!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een reactie achter! Het mag... Gelieve het netjes te houden!